Οδηγός_Καταναλωτή

14 7. Υποβολή παραπόνων Ερώτηση : Πού και με ποιο τρόπο μπορώ να υποβάλλω παράπονα όσον αφορά τις συναλλαγές μου (π.χ. προϊόντα, υπηρεσίες, επικοινωνία, ενημέρωση κτλ.) με τους προμηθευτές ενέργειας ; Απάντηση: Οι προμηθευτές και οι πελάτες οφείλουν να καταβάλλουν κάθε προσπάθεια για τη φιλική επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς ή διαφωνίας προκύπτει ως προς την ερμηνεία, την ισχύ ή την τήρηση όρων της σύμβασης προμήθειας . Για κάθε διαφωνία μεταξύ πελάτη και προμηθευτή, ο πελάτης έχει στη διάθεση του τα ακόλουθα μέσα : ˗ Υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών του προμηθευτή : κάθε προμηθευτής υποχρεούται να συνιστά και να διατηρεί , επαρκώς στελεχωμένη, υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών. ˗ Υποβολή αιτήματος ή/και παραπόνου στον προμηθευτή : κάθε προμηθευτής υποχρεούται να καταρτίζει, δημοσιοποιεί και να εφαρμόζει «κώδικα διαχείρισης αιτημάτων και παραπόνων» των πελατών και λοιπών καταναλωτών (υποψήφιων πελατών). Η διαδικασία υποβολής και διαχείρισης αιτημάτων και παραπόνων πρέπει να διασφαλίζει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη κατά την υποβολή τους, παρέχοντάς του για τον σκοπό αυτόν κάθε αναγκαία πληροφορία. Η διαδικασία θα πρέπει να διενεργείται κατά τρόπο εύκολο, ανέξοδο και χωρίς να εισάγονται διακρίσεις ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες πελατών. Η ΡΑΕ ελέγχει και παρακολουθεί την τήρηση των

RkJQdWJsaXNoZXIy NDIzNzk3